vrijdag 29 januari 2021

Waar is dat feestje?


Ik heb een kaartje gemaakt voor een bruiloft.
En met dit kaartje doe ik graag mee met de B challence van 


 
                                       

                                                                   Voorzijde kaart.

  De bruidegom is onderweg om de bruid op te halen. 


Binnenzijde kaart. 

De bruid staat al te wachten op haar bruidegom. 



De gebruikte materialen zijn: 

Elizabeth Craft Designs - Safari Jeep ECD1622
Marianne Design - Hamsters COL1489
Marianne Design - Eline’s Wedding accessoires COL1491
Marianne Design - Arche by Marleen CR1536

7 opmerkingen:

Crealientje zei

Super gaaf kaartje!
Wat een leuke auto:)
Ik heb wel zin in een feestje......proost!
Fijn weekend, liefs Crealientje.

Nynke zei

Geweldige kaart! De hamstertjes doen het ook goed als bruidspaar. En wat heeft de bruidegom de wagen mooi versierd.
Groetnis, Nynke

Anoniem zei

Ik zie dat jij weleens de mft 537 de lunchbox gebruikt hebt. Ik ben naastig op zoek naar deze mal heb hevenig idee waar ik deze nog kan kopen?

Anja Pauw Creaties zei

Dank u wel!

Anja Pauw Creaties zei

Bedankt voor de lieve en leuke reactie.

Anja Pauw Creaties zei

Ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden. Ik ben een tijdje geleden ook aan het zoeken geweest voor iemand.

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.