vrijdag 5 maart 2021

Paasgroetjes


Hallo en welkom op mijn blog.
Vandaag een doosje gemaakt voor een paashaas. 
En met deze creatie wil ik graag meedoen met Marianne Design Challenge 267.


 Ik heb het doosje zelfgemaakt voor het Paashaasje.
Dit is de voorzijde van het doosje. 
Moeder Bunny verstopt paaseitjes voor haar kinderen. 
Ik heb meerdere Marianne Design materialen gebruikt.
De materialen staan onderaan het bericht. 


Linkerzijde



Rechterzijde






Hier zijn mijn gebruikte materialen:

Marianne Design - COL1463 Eline’s Baby Bunny
Marianne Design - COL1422 Baby Animals
Marianne Design - CR1499 Flower Jug by Marleen
Marianne Design - LR0476 Kim’s Buddies Girl Set
Marianne Design - CR1434 Bows
Marianne Design - CS1043 Hallo Lente & Pasen

Het hekje en gras en de wolken zijn van Carlijn Design - Slimline Randen 3 gras & wolken.

Bedankt voor het kijken op mijn Blog. 




11 opmerkingen:

Chantal zei

Schitterende creaties.
Groetjes, Chantal s

De Hobbyzolder zei

Geweldig gemaakt dit doosje voor de paashaas!
Gezellig dat je meedoet met mijn "dieren" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Anja Pauw Creaties zei

Dank jullie wel!

Suzan zei

Mooi paasdoosje heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Judith zei

Super leuk doosje geworden met lekkere inhoud.
Leuk dat je mee doet met onze "dieren" challenge.
Groetjes van Judith
Marianne Design Challenge Blog

Aniet zei

Wat een lekkere paascreatie Anja, mooi gemaakt
Leuk dat je meedoet met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Henriët zei

Een geweldig leuk paasdoosje. Zo wordt een chocolade paashaas een echt cadeautje.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Anita zei

Super leuk doosje met lekkers erin Anja.
Gezellig dat je meedoet met onze dierenchallenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Anja Pauw Creaties zei

Dank jullie wel!

Wybrich zei

Schitterend doosje met de diertjes
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.