dinsdag 12 januari 2021

Hurray! It’s your birthday!

Ik heb een meisjeskaart gemaakt met de mallen van Karin Joan - Missees. 
En ik heb er een bijpassend label bij gemaakt met Lipbalsem Chuppa Chups. 

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/
De challenge is een kaart met de letter B. 



De kaart en het label zijn snijmallen van Studio Light. 
Op de achterkant heb ik een pocket gemaakt voor een kadokaart. 

Gebruikte materialen: 
Karin Joan - Missees no.3
Karin Joan - Missees no.4
Karin Joan - Missees no.5
Studio Light - Stencilsl345
My Favorite things - Lip balm en Window & Frame MFT 1203
My Favorite things - Lip balm pouches Supply 4008






2 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een leuke creaties, erg mooi gedaan. Ik ben meteen volger van je geworden.
Groetjes, Chantal S

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.