maandag 28 december 2020

Van harte gefeliciteerd!

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die gek is van honden en katten. 
En gelijk de opdracht van de challenge erin verwerkt. 

Een kaart met kadokaart voor de Marianne Design Challenge 262



Het meest qua mallen wat ik heb gebruikt zijn van Marianne Design. 
Onderaan het blog vind je de lijst met gebruikte materialen. 


Ik moet nog even een cadeaukaart halen. 😊😊 


En hier de kat gebruikt, dat blijft een geweldige mal om te gebruiken. 





Hier de mal Kim’s Buddies gebruikt en de handgeschreven stempel.




Hier is een lijstje met gebruikte materialen: 

Eline’s Puppy - COL1464
Eline’s honden accessoires - COL1487
Eline’s Katten - COL1454
Eline’s katten accessoires - COL1486
Van harte & ballon - LR0625
Congrats & balloon - LR0626
Gefeliciteerd - LR0651
Bunting banners - LR0581
Kim’s buddies - LR0474
Label XL and labels XS - CR1353
Gras - CR1355
Handgeschreven Veel liefs - CS1050

10 opmerkingen:

Nynke zei

Wauw, wat een prachtige kaart! Prachtige kleuren en heel mooi afgewerkt. Ik zag je kaart voorbij komen op de Facebook groep van Marianne Design en ben je meteen gaan volgen.

Anja Pauw Creaties zei

Wat leuk! Bedankt voor de leuke reactie en het volgen.

jolanda creatief bijtje zei

super leuke kado kaart
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt jolanda bongers MD

jackelien zei

Prachtige kaart.
Ben volger bij je geworden.
Groetjes Jackelien

Aniet zei

Wauw echt een prachtige kadokaart Anja, wat een werk
leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Anita zei

Wat een superleuke labelkaart met zoveel leuks om te bekijken.
Wat zal de ontvanger daar blij mee zijn.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Suzan zei

Wat prachtig gemaakt Anja!Top!
Bedankt voor het meedoen met de kado challenge!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Geweldige kaart Anja! Heel veel op te zien
Bedankt voor het meedoen met onze “kado-kaart” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Judith zei

Wat een onwijs leuk cadeau waaier is dit geworden.
Top dat je mee doet met onze "cadeaukaart" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.