zondag 18 oktober 2020

Prettige Kerstdagen!

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Marianne Design Challenge 257.

Ik had op YouTube een filmpje gezien met een kaart + standaard. 

Dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. 



Ik heb gebruikt gemaakt van de mallen en papier van Marianne Design. 

De kerstman en rendier en de cadeautjes zijn van mallen van Marianne Design. 


De tekst zijn losse letters van Craft Emotions.

En de poinsettia is van Joy Crafts.


Je kan de kaart helemaal plat maken en dan kan hij gewoon verstuurd worden in een envelop. 

Deze moet in een envelop voor een slimline kaart. 


Mijn gebruikte materialen zijn: 

Marianne Design - Eline’s Santa Claus COL1391

Marianne Design - Eline’s Reindeer COL1461

Marianne Design - Eline’s Slee COL1460

Marianne Design - Paperpad a4 Frozen Winter PK9172

Joy Crafts - Poinsettia 6002/1048

Craft Emotions - Uppercase Alphabet 115633/0501


10 opmerkingen:

Jeannette Bron zei

Hallo Anja, wat een ontzettend leuke kaart is dit. Heb je misschien het linkje van youtube waar dit patroon op staat? Ik zou hem nl. ook heel graag eens willen maken.
groetjes, Jeannette

Ann J zei

Dag Anja, Ik ben ook geïnteresseerd in de youtube link. Alvast bedankt. Ann

Anja Pauw Creaties zei

Hier is de link voor de kaart. https://youtu.be/JhcUlqt32OI

Jeannette Bron zei

Hartelijk bedankt voor de link Anja. Ik ga hem ook maken! Groetjes, Jeannette

Aniet zei

Wat een originele winterskaartje Anja, erg mooi model,
leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Wat een leuke winter kaart, mooi model ook zeker ook omdat hij gewoon in een envelop past!
Leuk dat je meedoet met de 'Winterwonderland' Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Anita zei

Wat een gave kaart Anja. Zoveel op te zien.
Dat model heb ik onlangs ook nog gemaakt maar dan in een andere maat. Super grappig.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Wybrich zei

Prachtige kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

CreaStories zei

Wat ontzettend leuk gemaakt! Ik zie dat je meer mooie creaties maakt dus ik ben je gaan volgen! Groetjes, Natacha

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.