dinsdag 13 oktober 2020

Herfst!



 Vandaag laat ik jullie een project zien met thema Herfst.

Ik heb hierbij de Pop Up ball gebruikt van Karen Burniston. 



De vosjes zijn van Marianne Design en de pompoen van Elizabeth Craft Designs.


Ik heb voor het vosje de Surprise ball van Karen Burniston.



Hier mijn lijstje met gebruikte materialen:


Karen Burniston - Surprise Ball Pop Up 1117

Karen Burniston - Bitty Ball Pop UP 1131

Karen Burniston - Animal Add Ons 1139

Marianne Design - Eline's Cute Fox COL1474

Elizabeth Craft Designs - Pumpkin 1705





5 opmerkingen:

Eri zei

Een prachtige kaart met een super verrassing!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Helemaal geweldig, wat een verrassing komt er uit dat op zichzelf al prachtige doosje!

Danielle zei

Super leuk heb de mal ook maar heb nog niet de juiste elastiekjes gevonden 🤔 welke gebruik jij?

Anja Pauw Creaties zei

Ik heb nu die van Sorbo gebruikt. Die heb ik gekocht bij de Jumbo.

Anja Pauw Creaties zei

Dank jullie wel!