vrijdag 7 juni 2019

Hallo Allemaal, 

Ook ik ben aan de slag gegaan met het Flip Album 

Ik heb er een baby uitvoering meegemaakt voor een vriendin en haar man die voor het eerst Opa en Oma worden van een kleindochter. 



           Ik heb het papier gebruikt van Joy - Vintage Babygirl en het  Bella Lulu knipvel Baby Girl.




Het schuifbandje heb ik gemaakt met het Hart snijmal van Noor! Design en het knipvel Baby Girl.

Hier begint het album, de zijkanten heb ik leeg gelaten voor eventueel foto's. 


En ik heb ook het leuke Mon-Ami beertje Teddy gebruikt. 
Want teddybeertjes staan al in de babykamer bij Opa en Oma. 


Ik heb van Teddybeertjes tags gemaakt en op de labels aan de zijkant en de cirkel
 in het midden heb ik ruimte gelaten voor foto's. 

En hier kunnen dan ook nog foto's. 
Want die zullen zeker gemaakt worden. Haha!


En op het kaartje rechts komt dan de naam, geboortedatum, lengte en gewicht. 
En in het midden een leuk plaatje van het Bella Lulu knipvel. 


Ik vond het echt leuk om te maken, er zullen er zeker nog meer volgen. 





En nu is het wachten op de kleine meid.
Dan kan ik het album compleet met foto's overhandigen aan Opa en Oma.


Dan kan je nu verder hoppen naar

http://noorenzo.blogspot.com/

Bedankt voor het bezoek en heel veel hopplezier
en tot snel.

Groetjes, Anja


10 opmerkingen:

Valery zei

Een leuke verrassing voor opa en oma straks! :-)

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel lief dit album en heel leuk voor de grootouders straks! Groetjes Betha

Crealian zei

Oooo....ook zo mooi! Leuk idee om te gebruiken als baby-albumpje.....wat heb je mooie labels, gewoon dat lieve beertje😍
Straks maar es de jongensvariant maken....voor goed doel (ssttt)

roelie zei

Wat een leuk lief album met de beertjes er bij

Gr roelie

sabine nijhoff-schepers zei

dit albu is te lief!
erg mooi gedaan

Sylvia zei

Super lief albumpje heb je ervan gemaakt. En dat beertje voorop ,zo schattig.

Groetjes Sylvia

Sas zei

Erg schattig. Het rompertje vind ik erg leuk

Lucky L. zei

Wat een super schattig albumpje. Héél leuk met al die beertjes!
Groetjes Ingrid

Anja Pauw Creaties zei

Dank jullie wel allemaal!

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een super schattig album heb je gemaakt Anja. Het vintage Baby designpapier is dan ook wel heel gaaf, zeker met het leuke Bella Lulu vel erbij. Liefs Monica