maandag 3 juni 2019

Bloghop Ten Miles


Hallo allemaal,


Ook ik ben aan de slag gegaan met het knipvel van Ten Miles.
En ik heb een doosje gevuld met lekkere chocolaatjes gemaakt voor onderweg.



En  ik heb er een schuif doosje meegemaakt. 
Met beweegbaar kaartje en plaatje. 

Als je dan het doosje openschuift gaat het kaartje omhoog en het
vliegtuigje gaat landen. 

Bij het uiltje voorin zit een magneetje als die dan los komt, 
kan het doosje nog verder open. 
En zitten er nog meer chocolaatjes in. 



En als het doosje weer dichtgaat gaat de magneet weer op zijn plek en 
gaat het vliegtuigje weer opstijgen. 






en dan kan je nu verder hoppen naar




Bedankt voor het bezoek, veel hopplezier
en tot snel, 


Groetjes, Anja



5 opmerkingen:

Lucky L. zei

Wat een super leuk doosje! Vind het geweldig! Top idee!
Hoe werkt het mechanisme juist? Ben niet zo handig in die dingen...
Groetjes Ingrid

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ook al zo'n geweldig mooi doosje!! Groetjes Betha

Wilma van Bergen zei

Echt super gaaf gemaakt zeg, leuk om zo cadeau te geven!

Crealientje zei

Wauw!!!
Wat een leuke interactieve geschenkdoos met heerlijke chocolaatjes.
Het idee dat het vliegtuigje gaat landen is zo leuk!
Ik hoop dat je die een keer gaat uitleggen.
Ik ben net volger bij je geworden.:)
Fijne dag, liefs Crealientje.

joke zei

Geweldig schuifdoosje, zo leuk bedacht met stijgen en dalen.
Wie weet zien we deze een keer live?