woensdag 1 april 2020

Een opkikkertje voor jou!



Ik heb een schuifdoosje gemaakt met een plak chocolade erin.
En met dit doosje wil ik meedoen aan de Challenge van Marianne Design.



Ik heb bij de voorzijde gebruik gemaakt van de mal van Marleen van der Most.
De CR1499 echt een superleuke mal om te gebruiken. 



En bij de binnenzijde heb ik gebruik gemaakt van één van mijn favoriete mallen. 
De kikkers COL1352.




En de stempel is ook van Marianne Design. 
Opkikkertje - CS0986.


Groetjes, Anja 


12 opmerkingen:

Gerlinde zei

Wat een ontzettend gaaf schuifdoosje!! Wat een onwijs leuk idee en patroon!
Leuk dat je meedoet met onze challenge!
Groetjes Gerlinde
DT MD challenge blog

Henriët zei

Wat een ontzettend leuke schuifdoos. Mooie kleurtjes en leuk met de kikkertjes die tevoorschijn komen.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Anja Pauw Creaties zei

Dank jullie wel!

Judith zei

Een kaart met inhoud...hihiih grappig...
Leuk dat je mee doet met onze challenge "kadoosje/wikkel"
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Suzan zei

Mooi schuifdoosje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

jolanda creatief bijtje zei

super leuk schuifdoosje
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog md

Anja Pauw Creaties zei

Dank jullie wel!

Aniet zei

Wat een leuke schuifdoos heb je gemaakt Anja,
Leuk dat je meedoet met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Anita zei

Prachtig doosje Anja. Kan je vast iemand blij mee maken.
Gezellig dat je meedoet met ons challenge.

Gr. Anita
MDblog

Wybrich zei

Super leuk dit schuifdoosje!
Bedankt voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Ela zei

Wauw wat is dit een leuk idee en heel leuk gedaan met de (op)kikker! Mag ik vragen waar je dit patroontje kunt vinden? Zou 'm graag ook eens maken. En je hebt het goed mee gescoord bij MD, gefeliciteerd! Groetjes Ela

Anja Pauw Creaties zei

Hoi Ela. Bedankt voor het compliment.
Het patroontje moet ik het weekend nog even met de juiste maten tekenen. Dan zal ik het er hier bij zetten. Grortjes, Anja