zaterdag 14 september 2019

Van harte gefeliciteerd!



Welkom op mijn blog.
Ik ben gevraagd door de hobbywinkel Stampsandcards 
om gast designer te zijn voor een paar maanden. 
En dat vind ik heel leuk om te doen.
Dus ik mocht aan de slag met de mallen van Karen Burniston.  

En ik heb daar een verjaardagskaart meegemaakt.

De Diertjes en de stal zijn van Karen Burniston. 
Het boerinnetje is van Jocelijne Design, Anna & Tim.
Het achtergrond papier is van Yvonne Creations. 



Ik heb een pop up kaart gemaakt. 
De andere diertjes zijn van Karen Burniston. 
Het boertje is van Jocelijne Design, Anne en Tim.


Het leuke van Barn Pop Stand mal is dat de staldeuren
open en dicht kunnen. 



Hier een foto met de kaart van bovenaf gezien. 



Alle mallen zijn te koop bij https://www.stampsandcards.nl/

Bedankt voor jullie bezoek en tot volgende keer. 

2 opmerkingen:

Crealientje zei

Wat een leuke boerderij kaart!
Heel vrolijk geheel en mooie details.
Gefeliciteerd met je designerschap!
Groetjes Crealientje.

Anja Pauw Creaties zei

Dank u wel!