maandag 24 juni 2019

Bloghop Jingle Bells

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie komen kijken bij de bloghop 
van de Gnomes. Wat zijn ze weer leuk!


Ik ben ook lekker bezig geweest en heb er een kaart meegemaakt. 



Die Gnomes zijn toch echt weer super. 

Ik heb hierbij ook de nieuwe mallen van Jingle Bells gebruikt.



Ik heb er een 3d kaart van gemaakt.
Ik heb ook gebruik gemaakt van het Jingle Bells papierset.  



En ik heb ook die mooie Poinsettia mal gebruikt.


 En bij de linkerkant van de kaart heb ik de Bella Lulu tags gebruikt. 
Dat is toch wel één van mijn favoriete mallen.


Dit was mijn bijdrage aan de bloghop voor deze week



Dan kan je nu verder hoppen naar


Bedankt voor het bezoek, veel hopplezier 
en tot snel,

Groetjes, Anja

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **



Het leuke knipvel past super gaaf bij het Jingle Bells designpapier van Noor! Design.

** klik {HIER} om de Combideal te bestellen **

8 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart met de tags en nieuwe gnooms! Groetjes Betha

Antonette Groenendijk zei

Wat super mooi, je heb er wel een kunstwerk van gemaakt

Vickske zei

Héél mooi. Ik weet wat doen tijdens mijn vakantie.

Colinda froger zei

Ook een heel lief kaartje met de labels super leuk

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een prachtige kaart 😍😍 Anja. Blijft leuk om pockets en tags in je kaart te verwerken vind ik. Liefs Monica 😘

Sylvia de Bruin zei

Verrassend eerste indruk is cas tot je de binnenkant bekijkt erg leuk/mooi

Astrid van der Linde zei

Wat een lieverd! Hele leuke kaart geworden, mooi cas aan de voorkant en verrassend aan de binnenkant! <3

Elle-Jeanne zei

Wat een mooie kaart Anja, zo mooi met de nieuwe spulletjes.
Ook de pockets zijn schitterend.
Ook de binnenkant is super mooi.
Groetjes, Elle-jeanne